Sunday, April 26, 2009

keluhan hati seorang gadis

tinggal berapa jam sahaja lagi nak paper. *da macam countdown pula.* never mind. and yet, i still sitting in front of my Mr dunhill ini. *dats da name for mr lappy*. haizz.. something keeps bugging my head.

oh God. please help me with this. kepala ini keserabutan. jadi mesti mencoret sesuatu. soalan:
  1. kenapa saya tidak boleh bahagia seperti gadis-gadis lain?
  2. kenapa saya yang mesti terluka?
  3. kenapa mesti saya yang menghadapi semua dugaan ini?
  4. kenapa saya susah nak dapatkan seorang boyfriend yang boleh memahami saya?
  5. kenapa lelaki yang saya jumpa mengaku mereka sayangkan saya tetapi tidak tahu menjaga hati saya?
  6. kenapa susah sangat seorang lelaki itu, menjaga perasaan seorang girl seperti saya?

oh~
saya tidak minta banyak, saya cuma ingin kan seorang lelaki yang fahami diri saya yang terlalu sensitive. saya tidak minta dia untuk ada 24/7 dengan saya. saya cuma ingin dia ada jika saya perlukan seseorang. saya sudah penat. selalu ini yang bermain di fikiran. "maybe i don't deserve someone special"

ya Allah. tuhan itu adil. Dia menguji hambaNya mengikut kemampuan hambaNya. mungkin Dia tahu, saya mampu hadapi semua ini. "bantulah aku ya Allah. tabahkan lah hatiku ini."
blogger-emoticon.blogspot.com

49 comments:

  1. hurmmm..
    satu keluhan yg sedih dn mendalam..
    di luar sne ade sum1 yg akan menemani u..
    juz open ur heart n u'll find it..

    ReplyDelete
  2. hmm.
    da mls nk cr.
    nk gve up plak.
    T.T

    ReplyDelete
  3. hey..
    x njoy ke dgn ur life?
    how 'bahagia' u want??

    ReplyDelete
  4. duh~~
    dont give up..
    xyah cr pown..
    nnt sum1 special tu dtg sendri..

    ReplyDelete
  5. weenerism: nuthing much. cme saket ati.
    aska: im happy. cme de owg yg x puas ati ngan my life yg epy nie.
    incik bobby: since when pndai mengomen my blog? =P

    ReplyDelete
  6. erkk...
    since bler ea...
    da lpe la sejak biler pandai komen kt blog ni..
    npe..?? xleh komen ea..??
    kalo xbole xper la..
    huhuhu... =P

    ReplyDelete
  7. huhuhu...
    incik aL sedang bercuti..
    jd incik bobby amik alih..
    hikhikhik.. =P

    ReplyDelete
  8. ouh2.
    dia mesti sedang berusaha untuk final juga ya!
    =P

    ReplyDelete
  9. huhu..
    xla...
    dier xriso pown pasal final..
    dier tgh berusaha nak pikat sowg awek tu..
    hahaha..
    semoga incik aL berjaya dlm ape jua yg dier wat..
    =P

    ReplyDelete
  10. huh?
    incik aL mahu mengurat seseorg?
    interesting~~
    wah3~
    incik bobby bile pula?

    ReplyDelete
  11. hahaha..
    incik bobby xtaw la bler...
    maybe tunggu sum1 special tu dtg sendri kot..
    hikhikhik..

    ReplyDelete
  12. pergh~
    incik bobby + incik aL mempunyai citarasa yg berbeza.
    bgs3~

    ReplyDelete
  13. lorr...
    mest la berbeza...
    kn 2 owg yg berlainan...
    adoiiyaii~~
    hahaha..

    ReplyDelete
  14. huhu~ x yah comment pape encik farami.
    ouh2.
    bru taw owg yg berbeza.
    sbb nmpk reply comment nie cm same je~
    lol!
    =P

    ReplyDelete
  15. erkk..
    incik farami pn bole komen ape2 sahaje..
    huhuhu..
    huh..?
    nmpk sme ker..?
    mne ade same..
    ekeke..

    ReplyDelete
  16. mungkin incik farami speechless kowt kn incik bobby.
    uhuh?
    anda tidak rasa same?
    saya yakin same!

    ReplyDelete
  17. hurm...
    mungkin la kowt..
    xpown incik farami segan kot..
    jgn la segan2..
    bkn ape pown..
    xrse sme langsung..~!
    huhuhu

    ReplyDelete
  18. ouh incik farami. xperlu segan2 menyuarakan pendapat anda.
    lol incik bobby.
    xnk ngaku sudah~

    ReplyDelete
  19. hukhukhuk..
    disini anda digalakkn menyuarakn pendapat anda..
    anda bebas bersuara disini..
    huhuhu..
    adehh~~
    yela2..
    sy mengaku laa..
    =P

    ReplyDelete
  20. hurm..
    dlm idup mst ade yg xpuas hati kan..
    lg2 dgn u yg such a pretty n rich girl..
    I pn jlous..
    haha~

    ReplyDelete
  21. incik bobby. knp anda plak yg mcm excited nk suruh owg len bersuara nie? ceh~

    aska: me pretty n rich? hoho~ mungkin tidak kowt. xperlu nk jeles. stakat i nie, sblh mata pown owg x nk pndg.

    ReplyDelete
  22. hurmmm...
    ntuh laa..
    xtaw asal excited lak..
    hahaha..

    ermm..
    mne ade oeg pndang sebelah mata..
    kalo pandang sblh mata mean cacat la..
    mest la pandang 2 2 belah kan?
    huhuhu

    ReplyDelete
  23. ok komen saya...
    utk cik dart..
    maafkn saya...;)

    ReplyDelete
  24. incik bobby: ceh~pndg sblh mata = a glance lar. tu lar mksd i incik bobby oi!

    incik farami: mintak maaf? knp? sbb no comment ke? ouh2, xde mslh lar. hikhik. da maafkn oke?

    ReplyDelete
  25. ouh..
    begitu ker...
    hahaha...
    baek larh MakCik daRt..~~

    btol3 tu incik farami..
    xperlu nk mintak maaf~~
    tros kn melayari blog ini..
    *apesal aku yg excited ni*
    hahaha

    ReplyDelete
  26. ermm...mintak maaf..sb wat kamu...keluh hati..
    saya xberniat pown..tp..semua telah di tentukan...
    cik dart...
    u still cute gurlz for me...:)
    garang tp cute..hehe..

    ReplyDelete
  27. incik bobby: *makcik dipnggil nye aku.* eit pakcik bobby. adakah anda tidak berpuas ati yg anda itu lebih tua dr sy? ceh~~~

    farami: huh? yah2. semua da ditentukn. sy terima je. dats da lesson of life. =) me? cute? huh~ sungguh kelaka. tp garang = yes! hikhik~ =P

    ReplyDelete
  28. hahaha..
    ceh~~~~
    mne ade tua laa~~
    muda lg..
    ape ade pd nombor..??
    hahaha..
    erkkk..
    mcm ade sesuatu di sini antara incik farami dan MakCik daRt..
    xbole nk masuk campur da ni...
    huhuhu...
    incik bobby mengundurkn diri dlu..~~
    *padahal ade org tu da perli sbb byk sgt komen*
    ekeke.. =P

    ReplyDelete
  29. incik bobby: hahahahahaha~kntoi je lar. td guna nama incik bobby. n now guna nama aL. ntuh pape. ngeh3~ tlg ye. anda telah mengkantoikn diri sndr.

    n now nk ckp xde pape pd nombor. kunun je. =P

    ouh2. xde pape lar between kami. menda lama jgn usah dikenang. lol~=P

    ReplyDelete
  30. adehhh~~
    kantoi disitu..
    hahahahaha...
    lawak tol la..
    *bodo tol aku*
    hhaha...
    btol2..
    bnd lama jgn dikenang2..
    buang yg keruh amik yg jernih..
    huhuhu..

    ReplyDelete
  31. aL @ incik bobby: and skang, incik bobby n aL da tuka nama. buh dua2 nama. see! *SILA RUJUK COMMENT DI ATAS* hikhik~ tlg lar incik. jgn mengkantoi kn diri sndr. saket perut i gelak.oke~

    yes3! jgn risau incik farami, buang yg keruh ambil yang jernih. btol kata aL @ incik bobby. *y i sokong die nie*

    ReplyDelete
  32. hahaha..
    hurmmm..
    yela gne nme incik bobby je laa pasni...

    u sokong sbb i btol dis time...
    hehehehe.. =P

    ReplyDelete
  33. incik bobby : ye incik bobby sudah kalah d ctu. ngee~

    duh~ kali nie je kowt btol. huh!

    ReplyDelete
  34. hurmmm...
    yerr~~
    ngaku kalah...~~
    huhuhu...

    uh??
    sblom ni pown ade btol gak..~~
    huhuh

    ReplyDelete
  35. incik bobby: akhirnya incik bobby kecundang di tgh jalan~ yeay!

    ReplyDelete
  36. uh..?
    sigh~~
    xpenah nk menang...
    huhuhu

    ReplyDelete
  37. incik bobby: so nk menang lar nie? ceh~ x malu. xde2. i takkan bg u menang~

    ReplyDelete
  38. duh~~
    asal xnk bg menang lak..?
    ade rse ape2 ke kalo bg i menang..?
    huhuhu

    ReplyDelete
  39. incik bobby: sj suke2 xnk bg menang~

    ReplyDelete
  40. incik bobby: penah ke i suke-suke nk bg u menang? unless kalo i mantok n xde mud je kn?

    ReplyDelete
  41. hmmm...
    yelaa...
    baek larh~~..

    ReplyDelete
  42. incik bobby: tgk! da mengalah lg!

    ReplyDelete
  43. duh~~
    mengalah je laaa..
    kalo i bangkang pown kompem xkn menang..
    mmg u nk menang je pown...
    btol kan..?
    huhuhu

    ReplyDelete
  44. haha~~
    taw xpe.
    i kn slalu cmtu~
    lol!
    =P

    ReplyDelete
  45. duh~~
    yelaaa~~
    baek larh MakCik~~
    hahaha..

    ReplyDelete
  46. incik bobby: de owg da x larat nk lawan da.
    =P

    ReplyDelete