Friday, April 24, 2009

kuih tart nenas untuk hantaran?

blogger-emoticon.blogspot.com

malam tadi tolong umi buat kuih. dari jam 2300 sampai jam 0230. pergh. sangat penat oke. tapi tape, umi mintak tolong. mesti lar tolong. hikhik~ *sebenarnya nak puji diri sendiri tahu buat kuih*

semalam tolong buat tart nenas. ingat kan tart nenas orang tempah untuk hari raya sahaja. mungkin kerana tart nenas umi yang TERAMAT SEDAP itu, jadi ada juga orang minta tempahan untuk hantaran bertunang. *bertunang pun perlukan hantaran juga ke?*

semalam ada juga tolong umi buat hiasan di atas kek carrot yang orang tempah juga. tapi tidak sempat ambil gambar. *terlupa nak ambil gambar sebenarnya.* hikhik~ jadi, ini sahaja hasil kuih-kuih yang hasil tangan daripada dart dan juga umi. oke, ada nana tolong sikit. sikit je ye nana. tidak banyak. =P

ini lar hasil nya setelah siap dibakar.

dan setelah diletakkan di dalam cup hijau dan juga tupperware~ =)

8 comments:

  1. wah..menarik..letak la resipi sekali..huhu

    ReplyDelete
  2. ouh tiada masalah kalo nak tu.
    huhu~

    ReplyDelete
  3. uhuh~
    bole3~
    xde hal nye.
    sila bgtaw brp biji nk tempah.
    hikhik~

    ReplyDelete
  4. klau sebiji leh x..sbb nk kena rasa dlu..br leh tempah berbiji biji pas2..hehe

    ReplyDelete
  5. sebiji?
    hoho~
    bole2.
    sample ade.
    kalo nk bole bg.
    =)

    ReplyDelete
  6. dart,nak gak..spesel delivery smpi kg jawa ok??hik3..huhu~

    ReplyDelete
  7. dna: eit2. ko tunang nnt order ngan mak aku. haha!

    ReplyDelete