Friday, May 29, 2009

kenapa sayang? sampai hati buat i macam ini

wargh!! ada siapa-siapa boleh tolong saya tak? kenapa lah sampai macam ini sekali saya terkena dugaan ni. hukhuk. mr dunhill buat hal, cincin patah. dan sekarang handphone pula yang buat hal. kenapa? hukhuk. sedeyh lah. saya beli handphone ni bukan dengan duit ayah saya bagi. duit biasiswa masa matrix dulu ni. sampai habis rm1400. bukan sikit. ini dia boleh pula lah rosak. macam mana ni? hukhuk.

"kenapa ni sayang? saya cuma cakap je saya berminat dengan nokia 5730 itu. bukan nak beli pun. belum ada duit pun nak beli. and if i had, i won't sell you out sayang. please lar jangan seksa i macam ni oke. mr dunhill da sakit. x kan lar awak nak sakit jugak sayang. hukhuk."

blogger-emoticon.blogspot.com blogger-emoticon.blogspot.com blogger-emoticon.blogspot.com
blogger-emoticon.blogspot.com blogger-emoticon.blogspot.com blogger-emoticon.blogspot.com
blogger-emoticon.blogspot.com blogger-emoticon.blogspot.com blogger-emoticon.blogspot.com
blogger-emoticon.blogspot.com blogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.com
blogger-emoticon.blogspot.com blogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.com





this is my kesayangan 5610.
cinta sama ini handphone.
tarikh beli : 9nov2007
tempoh berkhidmat: 1year, 6 months



pada asalnya, skrin dia oke.
masih normal.



in all of a sudden, it's upside down.
whutthe...?



and suddenly, it's turn out blank.

blogger-emoticon.blogspot.com

and yes! i feel like dead!

blogger-emoticon.blogspot.com


7 comments:

  1. kesian. tu je yg aku boleh katakan. haha :P

    ReplyDelete
  2. Dart, apa kata ko mandi bawah jambatan (flyover) dekat Flextronix tu. Semuanya pakat2 majuk. Rasanya, ko kena cari sayang yang bernyawa (carilah bf) lar Dart. Nak tolong, henpon N95 aku pun dah kong.

    ReplyDelete
  3. ifreak: ceh. ingt nk beli aku hp sebijik.lol~

    grunge: haha. N95 da kong. g beli hp bru lar. lolz! mls arr mndi kt ctu. t de org skodeng. :))

    ReplyDelete
  4. ui,aku phm prasaan xde henset ni dart..pe kate ko rembat sebijik nokia1208..rm89..sgt bergune tatkale hp2 canggih ni wat hal..(erk,aku da kena dats y aku ckp cam2..)
    hehe..btw,i like ur blog..cam eza gak..shud visit both more often i think..huhu~

    ReplyDelete
  5. dna : hoho. aku ade rm10 jep skang nie. haha. shud think where cn i get rm88. haha. alololo. ko pown pnah kne gak. senaseb2. lolz. wajen2 view blog kami. kami ske merapu d cni. :P

    ReplyDelete
  6. haha..
    ni r bese jd kt hp mahal2..
    skrin sensitive sket..
    len kali bli je hp murah..
    skrin nye tahan..
    hehe

    ReplyDelete
  7. little less : huh? tu lar. sudah menyesal. *jap je nie menyesal.* huhu~

    ReplyDelete