Wednesday, May 06, 2009

keputusan UiTM nana

baru tadi kumin anta ym. dia kata, nana dapat uitm arau?
oke. i repeat. uitm arau. hikhik~ menarik!
macam ada jodoh je saya nak balik arau semula.
blogger-emoticon.blogspot.com blogger-emoticon.blogspot.com
oke tipu. tak balik arau. mana tahu, kalau melawat nana ke, bole lar nak berjumpa dengan kawan-kawan kat sana. oh serious! rindu pada mereka! blogger-emoticon.blogspot.com
oh sorry nana. aku da posting dulu entry ini. sila beri keputusan anda untuk masuk ke matrix atau masuk ke uitm. lol~




tahniah. tahniah.
blogger-emoticon.blogspot.com

14 comments:

  1. haha~ dulu i kt ctu jugak lol~

    ReplyDelete
  2. akak dye,xabes ucpa tahniah..

    si nana da mereng n sewel dpt kar arau,
    hahak,

    ReplyDelete
  3. indah : dulu amek data comm n networking. then mintak transfer ke shah alam.

    kumin: doh nk wak gane. nseb ye arr buleh ctu. hahahahaha! tensi jep dye.

    farami: yep. tahniah lar kt die. tp die mcm tensi je dpt arau~

    ReplyDelete
  4. welcome to arau..
    ehee nyway arau not bad pe
    dh wat macm2 perubahan dh.

    ReplyDelete
  5. nana kite dpt same =] arau girl
    under faculty yg same =]
    salam kenalan. =] hopefully we can be friend

    ReplyDelete
  6. taik unta :aku uitm shah alam. y?

    anonymus: yah~ arau not bad lar. kne cr entertainment sndr lor kalo nk duk sane. huhu~ windu nk stadi kt sana blk. =P

    yanee: wah! my sis da de kwn. bole lar t kowg berkwn ye. i'll told her bout dis. =)

    ReplyDelete
  7. oh yeke. patut lah aku heran napa ko dok kat umah. hahahhahahha :P
    napa tuka uitm shah alam?

    ReplyDelete
  8. aku eksiden lol last sem. tu lar mak aku bg alasan nk tuka sbb aku perlukn further treatment. hoho~ *padahal x de pape pown*

    ReplyDelete
  9. ahahha..asal lately ni ak byk dgr cte sal arau nih?hahahha...aimie pon still kata arau..haih..

    ReplyDelete
  10. hikhik~ ko kne phm aliah. arau tu wpown stranded. gile fun!

    ReplyDelete