Saturday, May 23, 2009

makan-makan lah

hello everyone! hari ini saya nak mengupload gambar-gambar makan semasa practical pula. asyik-asyik gambar kerja je. boring lah. boring kan? kan? kan? tahu da. haha! well. hari ini (sabtu, 23 mei 2009) cuma saya dan syafa je yang pergi ke lab pusat kesihatan itu. oleh kerana kami berdua je. our 2nd supervisor, which named encik helmi. dia ajak kami makan-makan makanan dekat pusat kesihatan itu. *baik kan dia?* so, ini lah makanan kami untuk hari ini. makan dekat bilik mesyuarat pula tu. haha. sungguh tak boleh blah!

*orang perempuan tak makan banyak*

well, semalam (jumaat, 22 mei 2009) saya bawa lasagna yang di masak oleh nana ke lab. *aku promote kau nana.* sangat sedap dan berselera sungguh mereka makan lasagna itu. huhu. siapa-siapa terasa ingin makan lasagna nana, boleh lah isi borang untuk masuk meminang dia. haha! oke joke-joke. *kang tak pasal-pasal saya pula kena cepuk dengan nana ini*.



cuba teka tangan siapa.
blogger-emoticon.blogspot.com

seronok makan-makan.
*yang baju merah itu muka spastik --> me!*

berebut-rebut nak makan!

blogger-emoticon.blogspot.com

hehe. sedap lah sebab tu berebut.
till then, papai!

No comments:

Post a Comment