Sunday, May 03, 2009

malam yang gelap



jam di dinding sudah menunjukkan jam 0346. saya masih di hadapan laptop. mata baru terasa mengantuk. melihatkan di luar. ujan turun dengan lebatnya. angin bertiup kencang sampaikan board kt luar tepi highway tu bunyi macam nak runtuh! *sedap ni kalau tidur.*

tiba-tiba, teringat lar kisah ayahnda ku mandi hujan dengan adik. saya pun pergi lar mencari-cari kamera. jumpa lar kamera LUMIX (panasonic DMC-LS80) yang menpunyai 8.1 megapixels. fuh~ akhirnya! ini lar gambar-gambar yang berjaya di snap oleh nana~


blogger-emoticon.blogspot.com


baba tidak sedar gambar nya dirakam.

oke. lagak yang tidak boleh blah~


hikhik~ teringat pula kejadian petang rabu yang lepas. the conversation goes like this.

nana: tengok lar muka saya. da teruk naik jerawat ni.
baba: beli quacker oat, campur dengan pisang letak dekat muka.
nana: ha! baba beli lar quacker oat! baik untuk jantung tau!
baba: dulu kan, masa baba kecil-kecil baba pernah suruh tok wan(ayah baba) belikan quacker oat sebab baba tengok dekat dalam tv punya iklan,dia kacau-kacau, keluar strawberry. bila tok wan da beli, baba nak makan tu, kacau-kacau lar. tengok-tengok tak keluar strawberry pun.
nana+dart: hahahahahahahahahahaha! kelaka nya. kecewa habis!
baba: ada jugak sekali. dekat rumah tok nek, baba suruh tok nek beli sabun jenama drive(zaman dulu ada jenama ini) sebab dekat iklan bila buka je plastik sabun tu, terus keluar pacman makan kotoran-kotoran.
nana+dart: hahahahaha~ tapi bila beli, tiada pula. kecewa lagi.


moral of the story, biasa lar tu. pengaruh iklan kepada budak-budak. hikhik~
just for fun. good night!

blogger-emoticon.blogspot.com

6 comments:

  1. waa..beshnyerr...encom lak ayah awk..huhu...hee

    ReplyDelete
  2. mantap betol bont*t adek,
    wakaka,
    he3...

    ReplyDelete
  3. ngeheheheheheh~
    lg mntap dr akak nye~ =P

    ReplyDelete
  4. yanee : kind of sexy sket. hikhik~ =P

    ReplyDelete