Saturday, May 30, 2009

mari kita berjalan-jalan!

semalam, berjalan-jalan ke cheras. nak pergi kedai cermin mata. baba and umi nak buat spec baru just for reading punya spec. plus tadi nak check mata untuk boy. ternyata kamu sudah rabun wahai boy! haha. baba suruh saya pergi check skali. but for me, no! no! saya tidak mahu check. nanti rabun, kena pakai spec. bila pakai spec, nampak sangat nerdy. i'm not nerdy oke. haha! lama betul nak pergi cheras tu. kami siap main uno lagi dalam kereta tau! huhu. bosan. dengan trafic jam lagi. hari minggu kan. biasa lah. tambah-tambah lagi da cuti sekolah. huhu.



oke lah. since encik grunge suka bising cakap gambar syafa lagi banyak dari gambar tuan punya blog, jadi saya upload satu jep gambar saya.
*buat cukup syarat jep sudah lah*
hihi.
kira boleh lah gambar ini ye encik grunge?



ouh. bosan-bosan.
jadi, uno lah permainan di dalam kereta untuk menghilangkan bosan.
elok-elok je sampai dekat kedai itu, kami pun habis main. haha!
saya menang nombor satu! yeay!



ini lah dia kedai itu.
nampak macam season betul.
tuan punya kedai pun da tua sangat.



koleksi-koleksi cermin mata di dalam kedai itu.
kedai ini bagus. dia siap bagi tips-tips untuk pakai cermin mata.
siap ukur lagi anak mata kita, so that dia boleh budget power cermin mata itu di bahagian mana nak di stress kn.
*siapa-siapa nak pergi buat cermin mata, boleh lah pergi ke kedai ini*



on the way back home, tiba-tiba dekat radio keluar lagu hmmm.
apa ye nama lagu itu.
yang pasti saya tidak suka lagu itu.
ouh yes! kiss me through the phone.
keluar je lagu itu, adik buat muka macam ni. saya tergelak.
blogger-emoticon.blogspot.com
terus tangkap gambar muka dia.
*bagus adik tidak dengar lagu-lagu yang tiada makna macam lagu ini. jangkit dengan kakak dia.*

blogger-emoticon.blogspot.com


4 comments:

  1. Wah wah wah, Encik Dart yang kacak dan hensem telah bertukar menjadi Cik Dart yang ayu lagi gojes. ;) Saya memang suka komplen la Dart. :P

    ReplyDelete
  2. encik grunge : ouh2. sumtymes kte perlu tunjuk kte ini ayu+gojes. kalo tidak, saham jatuh, nnt x kawen. mampos i~

    ReplyDelete
  3. heik
    ko x letak alamat or map la
    cane drg(bkn aku) nak g kdi 2
    haha
    eyh
    kalo ko rabun
    pki cntct lens la
    yg kale2 2
    huhu~

    ReplyDelete
  4. dna: xnk lar pkai lens. saket mata jep. menyeksa kn. lg kaler2. nnt owg tergoda cmne? cian gf aku. hoho. aku pown sbnrnye tataw the exact location tmpt tu. :P

    ReplyDelete