Monday, May 25, 2009

saya memang kuat makan. jadi kenapa?

so yes. saya mengaku saya kuat makan. haha! the truth is, jarang sangat susah makan. sebab itu, bila ada peluang untuk makan, saya suka snap picture banyak-banyak. jadi kenapa dengan itu? ye encik grunge. anda jelouse tak dapat makan sedap-sedap. haha. tak mengapa. dekat G**** itu kan banyak kedai makan. makan je banyak-banyak di situ. *alamak, saya sengaja letak nama tempat kerja anda. hihi. mati lar saya pasni.* huhu.

well, last night, me and my family went to subang parade for a dinner. so, we choose kenny rogers roster. oke. saya cukup tidak suka makan dekat sini. sebab kompem tak habis punya! biar lah sedap macam mana pun. mesti tak habis. *blah lar kau dart, nak cakap perut kau kecik lah tu* at the end, kena marah dengan umi.

umi : ni kenapa tak habis? bazir je.
dart : da kenyang lah.

well, here's the meal for me.

nampak tak pinggan dia yang besar itu?
mana boleh habis!
haizz~
*kantoi pakai wallet pink*

but, walau macam mana pun.
air ini tetap terbaik.
cappuchino ice blended.
yummy~

blogger-emoticon.blogspot.com



********************************


well, pagi tadi ada meeting dengan exco-exco besar pusat kesihatan UiTM. and yang paling best ialah, saya datang 30 minit selepas pukul 9. nasib diri ini baik. meeting itu baru 5 minit start. fuh~ selamat! meeting itu just nak terangkan kepada staf-staf apa yang akan dilakukan oleh kami. itu sahaja. so meeting itu cuma ambil masa 30 minit sahaja. sekejap je kan? hihi. bak kata hafizi, "biasa lah tu, kerajaan." ye incik.saya paham.

tadi semasa meeting. speaker itu ada menyebut bahawa ingin menukar nama e-clinic kami kepada CIS (clinic information system). tiba-tiba, ada sesuatu yang lawak yang membuatkan kami budak-budak network tergelak di belakang.

speaker: kita tukarkan nama kepada CIS ke, itu lebih mudah untuk kita merujuk kepada system anda. kerana kita tidak mahu confius dengan system PSMB.
hisyam: letak je lah klinikku.

tiba-tiba, saya dan hafizi tergelak.

klinikku = anakku.
get it?

blogger-emoticon.blogspot.com

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHA!
lawak-lawak. selepas itu, kami terus membahan dia.
seperti, "hisyam, lepas ni letak klinikku uitmku dihatiku pula lah."

oke. cukup-cukup. jangan gelak lagi. by the way, hisyam ini, susah betul nak dengar dia bersuara dan membuat lawak. benda itu sometimes terjadi secara spontan. sebab itu kami tergelak besar tadi. haha. *sudah lah tu dart. suka kau gelakkan orang ye.* ye. saya tidak akan gelakkan orang lagi. *cuba menahan gelak di situ*

so, here's the picture.

kan dah cakap, kami duduk dekat belakang.
ini betul-betul belakang dari meja meeting itu.
huhu.

mana boleh terlepas tangkap gambar team network.
wajib ada oke.
walaupun tengah meeting.

blogger-emoticon.blogspot.com


and lastly, makan!
mana lah sah sesuatu meeting kalau tidak ada makan-makan.
*besides, korang semua tahu kan lately posting saya banyak gambar makanan dan kami memang suka makan.*
huhu.
ouh, by the way, sambal itu tidak sedap!
*maaf ye caterer. kerana terlalu jujur.*

blogger-emoticon.blogspot.com

10 comments:

  1. Wah wah wah, Dart sudah pandai membahan nampak. Takpe, yang paling penting, you tu jiran I. Japs Dart, dulu I lalu jalan dekat rumah u, ada signboard awas tapir melintas (jarang woo tgk signboard ni, first time tgk). Ada lagi ke orag ternak tapir sana? Lalalalala.

    ReplyDelete
  2. grunge: ouh really? np x pnah nmpk pown signboard tu? adakah anda telah tersilap jln? mesti lalu kt b**** s***** nie. haha!

    ReplyDelete
  3. Wah wah wah. Kena dah. Mula-mula tempat kerja, kemudian, alamat rumah. Jangan-jangan lepas ni, number IC. Wakakaka. Pandai yea ko dart.

    ReplyDelete
  4. yup kenny rogers mmg bg makanan banyaakk~

    ReplyDelete
  5. grunge: rilek2. jgn mara2. sy tidak akn mengekspos kn ic anda. tp bakal mengeksposkan umur anda. haha! :P joke2.

    i-sya: sgt kenyang mkn kenny rogers.

    hazali: yah btol2. nnt da x bole nk mam, susah~ :)

    ReplyDelete
  6. ohoooo
    aku kalau gi kenny rogers, slalu order yang family meal je.
    kalau ade nasik, mmg kompom tak abih.
    so mkn ayammm jeeee. heee.

    nasib baik mak ko tak macam mak aku.
    mak aku slalu cakap cani kalau mknn x abis,
    "apa ni membazir nih? habiskan lah. ingat lah orang2 kat somalia tuh. depa sume tak makan, kita makan sedap2 pun kita tak abih."

    so, moral of the story is, jangan MAKAN banyak. nanti gemuk cam aku. hahaha.

    ReplyDelete
  7. iffah: gila arr. mak aku da taw aku tak bole makan byk. dia yg tlg abihkn. x pown bapak aku. dowg mkn kongsi2. romantik lar kowt. haha.

    *jahat mulut aku*

    ReplyDelete
  8. kenny rogers.nyum nyum.i like it :D
    makan kt ner sis??

    ReplyDelete
  9. cik nana: mam kt subang parade syg. huhu~ :) kalo nk mam kt ctu byk2. g mlm2. kul9. dia akn bg lebeyh sbb da nk tutup kdai nye psl kn.

    ReplyDelete