Friday, May 15, 2009

setelah seminggu practical

selalu nya, saya akan menulis blog pada malam hari. iaitu setelah saya rehat kerana penat pulang dari practical *jangan tipu dart, practical itu tidak penat*. tapi saya nak juga menulis tengah hari jumaat yang redup ini. wah!

something had happened in the lab today. haaa! cuba teka apa dia. hikhik. cepat. saya bagi masa 5 saat.

*
**
***
****
*****
******
*******
********
*******
******
*****
****
***
**
*

oke lah. saya bagitahu lah. huhu. hari ini, syafa telah buang tebiat bermain travian. haha! that's funny. setelah dia rasa begitu bosan duduk di lab tidak membuat apa-apa, *oke. tadi dart tipu, sibuk practical lah sangat* siap buat kampung bagi nama upin. haha. sudah kekeringan idea untuk meletakkan nama kepada kampung nya itu. and the best part is, dia tukar nama, orang viking itu bagi dia ganjaran. dia buat itu, dapat lagi. buat ini, dapat lagi. sungguh lawak. tak mengapa syafa. at least anda punya masa sudah terisi.

ouh! lagi satu. dia buat facebook juga. alorh. sungguh bosan nampak nya. haha. tak mengapa. tak mengapa. nanti sudah ada kerja, baru lah rasakan penangan ke'tension'an kerja. huhu~

ouh. tadi tidak snap picture of syafa playing 'kampung'. haha. nanti lah baru snap. sebab handphone tersayang telah menamatkan riwayat nya tadi. haizz. noob lah handphone nie.

2 comments: