Saturday, May 16, 2009

tag dan award dari aisyah!


dari aisyah.
ini lebih kpd tag sbnrnye. sbb kna tag org. scroll down tgk2 kalau2 anda dpt award dn kena tag ye~!


1. Copy award di atas untuk diletakkan di blog anda.
ha letak dah!

2. Nyatakan 5 fakta menarik tentang pemberi award ini:
satu: nama dia aisyah abu bakar. as known as. i-sya ab. =)
dua: kawan saya masa form 1.
tiga: masa form 1 dulu, duduk di sebelah saya semasa dalam kelas.
empat: dulu masa sekolah, suka tengo buku dia. cantik. warna-warni notes dia. biar lah form 1, tapi still colour-colour pakai colour pencil. =)
limalayout blog dia, serious cantik sangat! pastu ada icon budak perempuan dekat tepi kiri, yang tulis, FREE PALESTINE!
enam: *saja nak tambah*  dia pandai melukis ye kawan-kawan! tengok lah course apa dia ambil~

3. Setiap blogger mesti menyatakan 10 fakta/hobi diri sendiri sebelum memilih penerima ward seterusnya:
satu: hobi saya sekarang ialah merepek-repek di blog.
dua: saya sedang membuat practical di UiTM shah alam.
tiga: saya bukan seorang yang berhemah ketika memandu. =)
empat: saya ada seorang girlfriend yang i'm looking foward to meet her again.
lima: saya ingin habis belajar cepat-cepat tetapi saya tahu saya bakal extend~ *wah! mengaku kau!*
enam: saya sedang menahan nafsu tidak puas hati kerana bakal ditinggalkan pada 1-5 jun di rumah keseorangan. *sebab my family nak holiday di new york. serious sakit hati*
tujuh: saya tidak suka orang marah dekat saya, tengking-tengking saya.
lapan: saya kena belajar free BSD dalam masa seminggu ini sebagai tugasan practical. tapi saya masih belum belajar nya. sebab saya malas!
sembilan: saya ingin membayar bil telefon maxis saya yang sudah 2 bulan tertunggak. *jahat kau!*
sepuluh: saya ingin membeli battery handphone yang baru. *perancangan ingin menukar handphone. duet belum ada.*


4. Anda perlu memilih 10 penerima award seterusnya dan describe tentang mereka:

1. nana - adik saya yang rajin juga memblog sekarang ini.
2. cik kumin - another one. bff to nana. lagi banyak benda dia tulis. =)
3. aliah - kawan dari darjah satu oke!
4. iffah - dia punya blog suka merepek-repek dan memaki hamun orang. serious best bila baca! =P
5. indah - blog yang saya follow. suka dia tulis tag. fun to read! =P
6. innz - hari-hari dia suka tulis blog. jadi, saya bagi ini award dekat dia.
7. sufy - blog dia panjang-panjang. menarik je kalau anda baca sampai habis!
8. kak tiey - huhu. ini senior masa sekolah dulu. tiba-tiba terjumpa balik di alam cyber ini. huhu!
9. teha - jiran belakang rumah semasa di arau. jumpa blog dia masa dia buat link dekat YM.
10. ezzah - kawan sekolah yang semakin cantik~ =) 

10 comments:

  1. hoho..
    sy sgt suke tls blog
    hehe ;)

    thx2
    ^__^

    ReplyDelete
  2. cyannye dia xdpt ikot pegi new york.
    =(

    ReplyDelete
  3. gelimat : taw x pe. hukhuk~ (T.T)

    ReplyDelete
  4. xpe ar..
    nnt ko gi tuntut pegi olidae sorg2..

    ReplyDelete
  5. gelimat: ouh xde hal nye. tu pown kalo die nk bg. lolz!

    ReplyDelete
  6. ko satu famili mst slalu pegi olidae oversea an.
    bole ar bwk aku gak.
    hehe..

    ReplyDelete
  7. gelimat : huhu. bole2. byr sndr. =P

    ReplyDelete
  8. mekasih menjawab tag ini..:p

    ReplyDelete