Friday, June 05, 2009

orang perempuan suka warna pink ke?

cuba teka kaki siapa? hihi~

baru lepas jumpa kawan baik saya yang sangat saya sayang. putri anis nadiatul ida. ngee~ hari itu sudah jumpa dia. kemudian jumpa lagi, dia beli kasut sama dengan saya lah. cuma pattern je lain. semangat awak beli kasut itu. huhu~ tak apa. cantik. cantik.
blogger-emoticon.blogspot.com

*************

ouh. ouh. actually, saya nak update gambar-gambar kesayangan saya. anda semua pasti tahu apa kan? sudah tentu lah 5610 saya itu. *kesayangan lah sangat. masa elok, campak-campak.* well, beberapa entri yang lepas saya ada tunjukkan gambar bagaimana dia boleh rosak. and now saya nak update keadaan dia sekarang. *ouh. hari-hari tahu saya melihat 5610 saya.* here are some of the picture.



ada ke patut skrin dia sudah jadi warna pink. itu pun nasib keluar skrin. kalau tak sentuh tepi nya, blank kehitaman sahaja lah. haizz~ tidak ku fahami handphone ku ini. merajuk melampau-lampau. apa lah yang dia nak sebenarnya. duh!

9 comments:

  1. Wakakaka, Dart, saya sudah kenal anda dan kesayangan anda yang berwarna pink tu. Wakakakaka Dart. Pembetulan Dart, yang call semalam mak, bukan bini.

    ReplyDelete
  2. duh~ perlu ke statekn mak n bukan bini?
    ceh!

    ReplyDelete
  3. Perlu Dart, nanti saham jatuh plak depan Dart. Wakakakaka. :P

    ReplyDelete
  4. grunge : x bole blah. nk jugak jaga saham

    lionteen : yeah btol! sape suke pink?

    ReplyDelete
  5. orang laki dan pink ibarat lipas dan
    spray ridsect.. tapi sekarang guna ridsect pun
    lipas xmati.. haish

    pink r loveble colour, tapi xramai yang sanggup
    gayakan kaler pink.. for men larh..

    ReplyDelete
  6. engkau ni kalau mengamuk mesti kau baling henpon kan? cuba baling benda lain pulak. baling laptop ke, baling kepala ke, baling kucing ke. hahaha

    ReplyDelete
  7. orang senyap : the meaning of ridsect pown lipas x mati = laki pown da mula pkai pink? eh. sweet ape laki pkai pink. :P

    neon : duh~ duet masih lom ade. :P

    ifreak : kucing x bole baling. nnt jd cm louise kao. laptop lg syg duh. kepala x bole ilang ilmu. huhu. hp aku bru brp kali je jatuh babe. bole kire pkai jari arr.

    ReplyDelete