Sunday, June 21, 2009

selamat hari bapa

selamat hari bapa buat ayahnda tersayang ENCIK ZA'IM BIN KHALID. sorry sebab selalu menyusahkan baba. juga suka menghabiskan duit baba membayar bil-bil telefon sehingga didenda oleh umi menggosok semua baju. *ops. terkantoi*. bak kata adik, baba kan jutawan. oke adik. correction! baba punya duit sudah banyak habis untuk kita. jangan nak menyusahkan baba lagi. *ouh baba. please, can i have 5730 for my new handphone?* hihi. i'm just joking la. jangan risau, tak beli dah handphone mahal-mahal. nanti umi bising. oke. oke. tapi kalau baba nak belanja saya terima je. hihi. ;P

well, selamat hari bapa buat baba yang tersayang. sila baca entri ini. khas buat untuk baba. hihi. juga selamat hari bapa untuk ayah-ayah yang berada di luar sana. ouh baba. sorry, saya tidak suka beli hadiah untuk hari-hari macam ini. i'll buy something for you when it comes to your birthday. don't you worry. *hopefully time itu i have enough money to buy it.*

I LOVE YOU SO MUCH!

5 comments:

  1. Sudah diagak. Entry ini merupakan serampang dua mata. Selain untuk mengucapkan selamat hari bapa, entry ini ditulis oleh Cik Dart yang kacak (Sumpah, Cik Dart memang kacak) untuk mendapatkan henset baru dari babanya. Apa-apa pun, selamat hari bapa Encik Za'im Bin Khalid.

    Dart, kenapa saya suka komen panjang-panjang dekat entry dan blog anda?

    ReplyDelete
  2. happy baba day to u baba dear atiey ;)

    ReplyDelete
  3. grunge : alorh. org kate, sambil menyelam minum air lar. isk2. bkn slalu pown mintak baba macam2. hihi

    nadd : celamat ari bapa to ur dad jugak. :)

    ReplyDelete
  4. hehe
    en zaim mmg jutawan
    mcm aku xtau
    haha
    uih
    kalo dpt hp br mmg best la
    tp kan dart
    nape ko x lh sony ekk?
    huhu~

    ReplyDelete
  5. dna : aku da try mintak da. x dpt. bapak aku kate kne slow down dulu duet bln nie. bln dpn lak mintak. :P

    ReplyDelete