Tuesday, June 02, 2009

tiada pengganti kepada 5610

selamat malam semua! ya! anda! anda dan anda yang semua membaca blog saya yang tidak seberapa ini. hihi. *berlagak ceria. nak biar grunge confius dengan watak saya. haha!* well, hari ini ada cerita best. remember my handphone yang sudah nazak itu? ya! saya sudah dapat pengganti kepada handphone saya. ouh! jangan tersilap. saya tidak menjual 5610 kesayangan itu. dia masih berada di dalam jagaan saya. *ye lah kau jaga dia dart.* ya! inilah dia handphone yang bertuah itu.


DOPOD

selama dua hari saya menggunakan handphone ini, sudah 3 kali handphone ini jam. *da kata da, tak pandai jaga handphone* haha! well, tidak mengapa, saya cuba sedaya upaya menjaga handphone ini sebaik yang mungkin kerana ini adalah handphone pinjaman dari umi. *since umi ada dua handphone. dan dia cuma menggunakan satu sahaja* well, saya masih belajar cara untuk menggunakan handphone ini tanpa jam. ouh dart. sabar. pakai handphone ini kena banyak sabar. huh~

6 comments:

  1. haidhar:knp wow?

    lionteen: tu lar psl. tp x mintak kt umi. mintak kt baba. takowt umi bisng2 psl hp. :P

    ReplyDelete
  2. Wah, dah ada pengganti. Lalalala. Kenapa suka promo nama saya cik Dart? :P Pura-pura ceria kunun. Napa tak pura-pura sedih?

    ReplyDelete
  3. grunge: mne de pengganti kpd 5610 kesygn kuh yg merajuk itu. promo nama grunge? bru nama tipo. blom nama btol. :P sj nk pura2 ceria. nk bg konpius. :P

    ReplyDelete
  4. ini baim ada cerita kat nesa :)

    ReplyDelete