Tuesday, August 18, 2009

Confession of a Teenage Drama Queen

Hello Readers!

Hari ini saya dengan murah hati nya ingin membuat pengakuan. Penat sudah menyimpan rahsia ini. Jadi, hari ini saya telah mengambil keputusan drastik. Mahu membuat pengakuan. Pengakuan bahawa saya sudah berpunya.

blogger-emoticon.blogspot.com

Yes. Hati ini telah ditawan. Tetapi saya konfius dengan perasaan saya. Dua lelaki dalam satu masa. Yes. Itu kerja gila. Saya perempuan. Orang kata, jangan tamak. Perempuan cuma boleh terima seorang. Tapi saya sayang. sayang kedua-duanya. Tak nak berpisah dengan kedua-dua nya. Kedua-dua nya memerlukan saya. *Ye ke?*

And now, I presenting; both stars of my heart.
Mohd Aiman Daniel dan Mohd Adam Asyraf



Both chenta hati ku yang suka datang rumah and hugs me.
And kissed me on my cheeks, forehead, and lips.
Two persons that I won't give up my heart to.


2 comments:

  1. cet,suspen laa akak neh..
    aiman!.makin ensem la plak.cair~

    ReplyDelete