Friday, August 14, 2009

Mereka kata

Mereka kata;

Wanie: Awak kenapa kurus sangat? Selalu seluar putih itu nampak fit. Kenapa macam longgar sangat?
Dia: You kurus!

Weih. Nak percaya siapa weih? Wanie; teman rapat merangkap girlfriend semenjak dari part 1 yang sudah 4 bulan tidak berjumpa? Atau Dia; seorang yang setiap hari berjumpa?

Hari ini saya pelik. Kenapa saya kata saya pelik? Sebab saya tidak suka makan sayur. Tapi, tengah hari tadi, saya makan sayur. *Whatthe?* Saya ambil salad, kerabu mangga, sambal belacan, sup ayam tapi sayur yang banyak. Pelik betul selera hari ini. Macam mana nak gemuk weih? Makan sayur je. Daging nya mana? Ceh!



Makan tengah hari yang di belanja oleh bob.
Thanx bobby! ;)

3 comments:

  1. Sorry to interrupt. I noticed you following his blog, En.Azizan4444 from tinsusu87.blogspot.com. I reckon you interested to know something about him.

    http://www.akubetul.com/2009/08/aku-jadi-mangsa-plagiarism-lagi.html

    ReplyDelete
  2. grunge: really? aduyai. bile nk gemok nie?

    ReplyDelete