Friday, August 21, 2009

Pakai lah Mask Untuk Selamat

Salam.
*Mentang-mentang dah nak masuk ramadhan, I started to write salam. :P never mind.*

Semua tahu H1N1 right? Semua sibuk pergi ke kedai cari mask. And pakai mask ke kelas dan berlagak seperti betul-betul mahu menyelamatkan diri dari H1N1 which the fact is mereka cuma mahu bergaya sahaja. Budak-budak di fakulti juga sibuk pergi ke pejabat fakulti sebab nak ambil mask free. Yelah, kalau beli dekat kedai, elok-elok harga murah, tiba-tiba sekarang jual rm5 pula. Siapa yang nak beli kan? Cuba kalau bukan musim H1N1, orang bagi free pun tak ada siapa yang nak.

Well, saya tidak pakai mask. Lemas babe! Orang kata, nak sihat ke, nak sakit. Tapi kalau saya pakai mask, saya rasa saya akan lebih sakit sesak nafas berbanding tidak memakai mask. Boleh tak macam itu? But semalam, saya terjumpa mask yang untuk construction dalam boy punya beg sekolah. Mask ini ada muncung macam belalang. Haha! Cute weih. Try test pakai tengok. :P


cute weih!
haha~ ;P

Try posing pula. Ngee~


Siot jep Dart. Sowie. Saya rate 18 gambar ini. ;P

This is my favourite oke.
Look~


blogger-emoticon.blogspot.com

4 comments:

  1. aku pun tak suka pakai mask. tapi eloklah orang lain pakai mask. takdelah terbau mulut busuk depa. :P

    ReplyDelete