Saturday, August 22, 2009

Played me a song

A friend of mine selalu tanya pada saya, why a girl suka sangat dengan lelaki yang tahu main gitar. Saya punya lah fikir and fikir. Ye lah, takut salah bagi jawapan. Nanti macam mana dengan guy yang tak tahu main gitar kan? Well, kalau a guy itu tahu main gitar, that’s a bonus lar. At least he got talent. Kalau semua gadis-gadis suka lelaki yang tahu bermain gitar, semua lelaki pasti mahu belajar main gitar lah lepas ini. Betul tak? Fakta. Semua boleh main gitar. Tapi, berapa ramai yang tahu hayati music yang dimainkan? Hue. Saya suka lelaki yang tahu main gitar. Kenapa? sebab saya ada prinsip ini;

I wish I have a musician partner life. So that when I’m in a middle of stresshits, he’ll play me songs.

Tiada kaitan dengan jiwa halus oke Encik Hafizi. ;)

8 comments:

  1. ala kalau seorang lelaki tu boleh main gitar, tu ekstra je. aku tak heran pun. agaga. aku suka lelaki main drums. HOT HOT. o.O

    ReplyDelete
  2. iffah: aku x specific lolz men gtar. kn ade tulis musician partner. tp men drum hot woh! peluh2. :))

    ReplyDelete
  3. im a musician. im her ex bf. :)

    ReplyDelete
  4. borland_colicab; perlu ke stated kn sebegitu? ceh!

    ReplyDelete
  5. ok sori. bye.

    ReplyDelete
  6. borland_colicab; haaa! majuk2. ceh. rilek lar. ye2. kamo ex bf sy musician itu. :)

    ReplyDelete
  7. ok tq. :)
    7180000000000000000000000000000000000000

    ReplyDelete