Thursday, August 27, 2009

Rojak

Assalamualaikum wbt ;)

*Ramadhan semua nak baik je. Haha!*

Tajuk entry rojak? Kenapa rojak? Hee. Hari ini punya cerita yang rojak.

Firstly; tidak ke kelas pagi tadi. Kerana tidak selesa dengan pernafasan yang turun naik seperti orang yang baru lepas membuat lari marathon 8km or something. Juga dengan hidung yang selsema dan tekak yang perit. Tidak dilupakan batuk berpanjangan. Telah berada di dalam kondisi yang tidak selesa ini selama hampir 4 hari mungkin. *Atau lebih. I’m not so sure. Sorry.*

Second; saya ke klinik. Mengisi borang Influenza-Like-Illness. Kerana batuk-batuk juga selesama. Tiba giliran. Check suhu badan, 37.0. Saya bebas dari H1N1. Alhamdulillah.

borang yang perlu di isi.

pulang dari klinik memakai mask.

Third; saya baru sedar lesen memandu saya telah mati semenjak 13 ogos 2009. Ini bermakna, sudah 13 hari saya memandu dengan lesen yang telah mati. Thanks to bobby kerana telah menyelongkar purse saya. dan telah terjumpa lesen saya yang telah mati itu.

5 comments:

  1. owh, 3 crita dlm satu la ni..hehe..anyway, cun jek gmbo kat lesen tuu..hik3

    ReplyDelete
  2. farid; tenkiu2.

    sufy; alorh.gmbr tngkap kt kedai tuk lesen. bole lar. cover cunted! :P

    ReplyDelete
  3. haha
    aku pown baru prasan tau hr 2 lesen aku da mati
    2 3 mggu lps 2 br sdr
    trus wat kat post ofis 4 3 years validity
    hehe
    pas2 br sdr road tax pown mati kan
    sebulan punye expired
    seb bek bf aku 2 nmpk
    haha
    sengal2
    huhu~

    ReplyDelete
  4. dna; agak sengal lar. tp lesen aku update for a year je. sbb aku bwk duet cukup2. hikhik~ :D

    ReplyDelete