Monday, September 21, 2009

peristiwa hari raya

First day of raya.
Saya balik kampung.
Kedah.
Lepas zohor baru balik.
Tapi singgah di skinchan.
*weih. Macam mana eja nama tempat ini?*
Lepas itu ke Parit Buntar.
Saya tidak makan banyak.
Sumpah saya cakap.
Dua buah rumah, saya tak makan banyak.
Tapi sekarang saya tak boleh nak tidur.
Perut saya sakit.
Saya ceri beri.
Saya terasa nak muntah.
Sekarang sudah subuh.
Saya masih terjaga.
Kaki kesejukan.
Badan menggeletar.
Perut kepedihan.
Huk. -.-“ Help!

4 comments:

  1. dart mnje..
    tula mkn byk2 lg..
    eh dart mmg kena mkn byk2..
    asek xcukup mkn je kamo tu..
    dart take care tau dart =)

    ReplyDelete
  2. ihsan; x mkn byk2 lar ihsan. sikit je tu. hukhuk. ;(

    ReplyDelete
  3. same larr akak,
    siap muntah2..
    haishh,
    nk salah an org yg msk,
    tau org yg mkn?

    ReplyDelete
  4. kumin; kalo akak, slhkn org yg masak. haha! pdhl slh sndr x bole mkn pedas. :P

    ReplyDelete