Saturday, October 17, 2009

dosa besar aku~

Orang kata sebut nak gantung diri itu dosa. Ya Allah, saya ni main suka-suki hati je sebut nak gantung diri. Teruk. Teruk. Oke fine. Lepas ini tak sebut dah gantung diri. Saya akan sebut, saya mahu memengsangkan diri sendiri. Hoho.

Macam tak biasa pula pengsangkan diri sendiri. Tidur sampai tak ingat dunia. Sampai buat kak na, abang ejat and wanie risau lagi. Haizz~ ouh. Ouh. Please note. Pengsankan diri sendiri ialah tidur dengan nyenyak. Hek? Boleh kah? Boleh lah tu. Hue~

Sorry lah nana, aku suka tidur setiap kali aku serabut. Kesian kat kau terpaksa mengadu dekat boyfriend aku pasal cerita-cerita kau. Wahahahahaha! Tak apa. Tak apa. Kau ada kaunter aduan yang kedua selepas aku. Elok lah tu. ;P

Weih! Kalau kau nak skype, kau text lah aku dulu. Cakap jangan tidur. Nanti aku tahan ah mata sampai kul 3 pagi tunggu kau untuk online. Tau! Nanti kau pergi mengadu lagi aku tidur. Hoho. Sabar. Sabar. Jangan stress! Kakak kau memang macam ini. Kau pun tahu, setiap kali aku tidur awal itu maksudnya apa. Huhu~ ;)

Ouh yah~ ya Allah. Ampunkan lah dosa wardati binti za’im yang suka terlepas cakap ingin menggantung diri walaupun tiada di hatinya niat yang sebenar tapi dosa nya itu cukup berat untuk di tanggung. Ampunkanlah dosa nya itu ya Allah. Ameen~~

No comments:

Post a Comment