Saturday, October 24, 2009

Pelarian part 1

Hello! Hello! Wah! Bunyi macam dah cured right? Guess where I am right now? Ouh yes. Saya di Arau. I had told you guys semalam di entry yang terakhir itu. I know. Silly me. Pergi tanya lagi. Haizz~

Well. Saya sampai pagi tadi. Awal pagi. Subuh. Nanat pergi ambil dekat station bas kangar. Plan yang awal nya, mahu bersama kak na, menyerang wanie. But the plan didn’t make up. Tiba-tiba lak kak na bagitahu ada report kena submit. Fine! Saya pergi sorang-sorang. Jawab sendiri dengan wanie nanti kalau dia merajuk. Haha~ being alone dalam bus, wasn’t a pleasant journey for me oke. Sumpah terseksa. Which saya terpaksa menahan kebosanan menaiki bas itu keseorangan. *Plus, menahan loya tekak seorang diri. macam nak menangis. sekian, terima kasih.* Haizz~

Tak apa. Kak na sudah minta maaf. Apa barang maaf-maaf. Nanti saya mahu pow dia ais krim baskin robin oke. Baskin robin. I’ll put it inside my planner. Mesti tak lupa mahu tuntut. Haha! Well, hari ini di rumah sahaja. Berbaring ketiduran. Mengantuk dalam kepanasan. Setakat ini, baru berjumpa dengan Wanie. Konon nak buat surprise, tapi dia senyum macam boleh agak kedatangan saya. Hek? Fine!

Baru berjumpa dengan Nanat juga Ellyn. Ouh yah. Housemate baru mereka which they called Baby. Oke. And baru juga ketemu sama Meon. Weih. Aku tau hang rindu gila kat aku. Terima kasih. Aku juga merindui mu abang. Haha! Teringat menjadi anak pak tam. Ngeh ngeh ngeh. Malam nanti mahu ketemu sama dengan coursemates pula. Having lepaks bersama-sama. Ouh yah. Papa tam tidak dilupakan. Tadi dah text I Tanya dah makan tengah hari ke belum. Wah! Caring you. Lempang orang tua tu tahu lah. Poyo ah nak caring dengan aku.

Nanti ah jumpa dia. Akan ku membawa diri ke burger kepunyaan dia malam ini. Mungkin. Kalau dia masih membuka kedai itu. Still remember mereka kata dia sudah tidak lagi mengusahakan burger kerana sudah bankrupt. Baru kau tahu betapa penting nya aku menjadi cashier sebentar kan. Hah! Kan dah merindukan ‘anakmu’ ini. *Dia bukan ayah kandung. Tapi suka act like one. Sekian terima kasih.* Oke. Oke. Friends yang lain tu, akan ku jumpa esok mungkin. Sebelum pulang ke rumah. Hopefully sempat jumpa semua. Kalau tak sempat, maaf. Sebab saya tiada kenderaan mahu gerak. Yang ada, kereta Nanat. Which I tak berani mahu drove lah.

Oke lah. Wait for the further story for the next entry. Till then, papai~ :)


2 comments:

  1. semoge anda menemui ke-releas-an y anda carik!
    tamo emo2 lg oke!

    ReplyDelete