Tuesday, November 24, 2009

The ups and downs in life

Things goes ups and down lately. Untuk menghiburkan hati yang lara. Dan melupakan segala kesakitan hati dari orang yang tak tahu cara nak appreciate hati ini, *Hope that you’ll learn to. Cause I’m counting on you.* saya, Wardati binti Za’im telah membeli hadiah hari jadi untuk diri sendiri sempena hari lahir saya esok hari. *oke. Boleh gelak sekarang.* hahahahahahaa! Sounds silly aite? That’s the fact! Belikan hadiah untuk diri sendiri oke. Just untuk menghiburkan hati yang sedang berduka, like I said earlier. Well, I deserve to reward myself for being such a fool for this past 21 years old, and to start thinking forward to the future. *Sigh~* I will pick it up tomorrow di pejabat pos laju. I won’t tell you what it is. I’ll tell you guys tomorrow.

7 comments:

  1. dude..
    ko ingat aku tak tau ke bday ko.?
    anyway, in advance happy birthday..!! bile nak potong kek sikit bagi kat aku nie..?
    atau pon gegar umah ko mlm nie~

    ReplyDelete
  2. ya rabbi haha tk prnh dibuat org :P
    nesa nk bwt gak bile nesa 21 tahun nt :)

    ReplyDelete
  3. joe; adiah beli on9. sbb tu dipost. hikhik. :P

    nesa; buat ah. u shud rewarding urself. ;]

    pisek; tenkiu dude! appreciate that. x perlu gegar uma aku. xde kek! :P

    ReplyDelete
  4. Wardati! Sengal kamu ini. Hehe... When is ur bufday?? Sowi.. Aku tidak tahu menahu.. By the way, happy becoming birthday! Be a grown up girl Dart! Wink! Wink!

    ReplyDelete
  5. di ulangi..
    happy birthday to you x2
    happy birthday to darty
    happy birthday to you~~~

    ReplyDelete
  6. pisek; tenkiu. tenkiu. hehe~

    teha; besday is today! ;] tenkiu dear teha.

    ReplyDelete