Tuesday, December 22, 2009

End of the journey

Sudah berhari-hari mengupdate gambar-gambar vacation. Maaf kerana asyik tergendala sahaja. Vacation itu saya katakan 2 minggu. But kenapa gambar cuma ada lebih kurang 9 hari sahaja. Well, dah bagitahu you all, most of the time kami atas flight. Sampai boleh kejang-kejang buntut ini lah.4 kali naik flight dari KL - CAPETOWN. Kemudian CAPETOWN - BUENOS AIRES. Lepas itu, dari BUENOS AIRES - JOHANNESBURG. And lastly, JOHANNESBURG - KL. Haa. Tak ke banyak masa di dalam flight? Eh. Eh. Gambar dalam flight pun ada. Kejap. Kejap.

Dinner on the way to Capetown

Breakfast ;]
Huh? Pardon us for the poyoness of the picture. Haha!

Oh well, on our way to Buenos Aires.
Kerusi First Class yang saya merempat.
;P

Kenapa gambar air ini di ambil? No idea.

On the way to Johannesburg.
With Rozana Athira.
Budak kecil yang terkejut dengar umur saya lagi tua dari abang dia yang kedua.
Hek?
Dia juga marah steward, Muzaffar sebab tanya saya macam-macam soalan.

Kepada Encik Muzaffar *macam lah dia membaca entry ini. :P* , steward yang serve kami makan di tingkat atas business class untuk perjalanan dari Capetown ke Johannesburg pada 9 Disember 09, saya ingin memohon maaf di atas kata-kata budak kecil ini ye. Hoho. Jangan marah, anda sudah tua. Nanti lagi berkedut.
Peace. (^^.)v

No comments:

Post a Comment