Thursday, February 04, 2010

Akak fasi, snap lah gambar kami

Macam dah lama sangat tak update blog. Bukan nak kata malas. Tapi, memang malas pun sebenarnya. Hehe. Well, hari sabtu yang lepas, bertarikh 30 Januari 2010, ada Program Pemantapan Ukhwah untuk Program Ijazah Sarjana Muda Komunikasi Data dan Perangakaian atau lebih dikenali dengan CS225. *Cewah. Nama nak hot gitu.*

Atas kehendak hati yang lara setelah terdengar ketua projek program itu cakap; ‘dart, tengah hari makan sambal ikan dengan udang masak lemak.’ Terus saya pergi letak nama sebagai fasi you.

Hahahahaha! Overall program, it’s fun! Saya jadi photographer tidak bertauliah. Problem nya di sini, saya masih belum dapat lagi gambar-gambar yang saya snap itu. Ouh well, nanti sahaja saya upload. Sehari lepas program itu, saya kena demam teruk. Until today pun, suara masih serak basah ala-ala Ramli Sarip. Cuma bila nak menyanyi suara saya tak keluar seperti Ramli Sarip sebab tersangkut-sangkut. Haha! Please pray for my health oke.

Please note; dadah-dadah yang doktor bagi betul-betul buat saya rasa macam nak muntah. I really hate medicine!

5 comments:

  1. makanan jaga kesiahatan untuk elak dadah
    ;)

    jom join contest
    weekend@sheffield klik klik
    menang 50 pound di blog joegrimjow
    tak menang pun boleh tolong pomot weekend@sheffield
    ;-)

    ReplyDelete
  2. ecah; xde lar bz. xsehat je lor ecah.
    joe; wah! ade contest. bole masuk ke?

    ReplyDelete
  3. "owh...teratai bunga indah....sinar matamu bagaikan suria pagi"

    tolong cakap bnda nie banyak kali....lepas tue rakam....pastu mms kat saya....tiba2 terasa nak dengar....

    ReplyDelete
  4. radzi; jgn merepek. xkuar sore langsung da skang.

    ReplyDelete