Friday, February 26, 2010

Nana, kau mesti baca ni

bRokeN heaRt: oi
bRokeN heaRt: da kul 12
bRokeN heaRt: bkn almost lg da
bRokeN heaRt: da 19
bRokeN heaRt: tinggal setahun lg ko nk jd teen
bRokeN heaRt: pasni jgn perasan muda lg org tua
nana: aku mmg muda
nana: DARI KAU
bRokeN heaRt: tp aku lebeyh awet muda
bRokeN heaRt: muahahahahaah
nana: walaupun hakikatnye aku rase ummi konfius
nana: umi ngn baba konfius
bRokeN heaRt: apesal plak
nana: aku sbnrnye kakak
nana: ko adek
nana: tp ms kecik dlu aku lg kcik dr ko
nana: maka
nana: dorg konfius
bRokeN heaRt: ko mmg besar dr dulu
nana: membuat ko kakak dan aku adek
bRokeN heaRt: jgn perasan ko kecik ea
nana: dan aku rase sbnrnye aku wardati
nana: kau nabeehah
bRokeN heaRt: hoh?
bRokeN heaRt: hi wardati
nana: umi dan baba kondius
bRokeN heaRt: da mcm pelik plak bunyi nye
nana: konfius
bRokeN heaRt: jgn perasan
bRokeN heaRt: aku tetap kakak
bRokeN heaRt: hurm
bRokeN heaRt: mcm mne nk bukti kn ye?
bRokeN heaRt: aku ase
bRokeN heaRt: kne buat test lar
bRokeN heaRt: eh
bRokeN heaRt: logik lar aku kakak
bRokeN heaRt: aku piyed dulu
bRokeN heaRt: ko lmbt
nana: eh
nana: ko hormon terlebih
nana: sebenarnye ko piyed drjh4
nana: aku piyed form3
nana: ha!
bRokeN heaRt: hoh?
bRokeN heaRt: tidak
bRokeN heaRt: tidak
bRokeN heaRt: aku blom matang
bRokeN heaRt: x bole jd
bRokeN heaRt: x patot
nana: bole jadi yea

conversation pada 24 feb 2010. happy birthday budak gemok. sila jangan makan dengan banyak sebab bila kau balik rumah, badan kau akan bertambah besar. Huahuahua. Jangan perasan kau adalah kakak aku, aku tetap kakak kau. Huh! Umi cakap umi tak konpius. Cepat balik jadi doktor. And jangan cari orang arab buat suami. Nanti kau susah nak balik Malaysia sebab cuti tak sama. :P

I lap-lap euw. :D

P/s: aku punya gigi dah cantik balik. :P

4 comments:

  1. wahahaha dua-dua sengal.. da xda menda nak borak ek ehehehehe

    ReplyDelete
  2. ijad; menarik? haha. merepek.

    nana; ko lg hudus.

    ecah; cmnie lor adik bradik. ;)

    ReplyDelete