Friday, March 05, 2010

muka saya hitam

Masa dekat kampung hari itu, umi cakap muka saya hitam. Semuanya gara-gara saya suka picit-picit muka. Hah! Balik je rumah, rajin betul saya pergi cari kedai untuk buat facial muka. Tapi tak jumpa lagi. So, siapa tahu, tempat nak buat facial dekat area Shah Alam?

Ever since saya terasa muka saya dah hodoh, rajin betul pergi beli mask dekat watson’s. Haha! Lepas pakai, terasa muka suci bersih. Ceh. Terasa je. Bukan nya nampak suci bersih pun. Ye lah. Nak putih bersih mana boleh berlaku dalam sehari. Betul tak? Macam masa balik dari capetown dulu, dua minggu saya terperap dalam rumah semata-mata mahu pulihkan balik kecerahan kulit muka. *hahaha!* ouh well, it works oke.

Anyway, kalau ada sesiapa tahu dekat mana nak buat facial area Shah Alam ini, boleh drop comment ye. Thank you guys! Eh. Guys jarang pergi facial. Thank you girls! ;)

4 comments:

  1. hampeh. mne nk taw kedai kak semah tu kt ne~

    ReplyDelete
  2. Dekat alam sentral berlambak weh tmpt facial

    ReplyDelete
  3. alam sentral? knp aku x taw pown. huh!

    ReplyDelete