Wednesday, April 28, 2010

Another paper

Saya baru lepas another paper. Protocol Survey. Ya Allah, sungguh saya mahu repeat subject ni. Saya tak peduli. Orang nak kata apa kata lah. Saya tak puas hati. Oke. Tell me. Siapa classmate saya yang puas hati dengan soalan sem ini?

Adoi. Sem-sem lepas soalan dia banyak mengira. Ada true false. Ada 10 je soalan objective. Kenapa tiba-tiba tukar pula letak soalan 20 objective? True false pun tak ada. Apa cerita? Mana soalan subnetting yang berlambak buat latihan dalam kelas, tutorial, kuiz. Soalan MTU yang puan letak dekat kuiz and test kenapa tak keluar? Soalan window size yang puan bising cakap nanti masuk exam, nanti masuk exam mana? Soalan routing table, Djikstra Algorithm, Shortest path pun tak keluar. Adoi. Sungguh saya rasa tertipu. Saya tak ada mood da. Mahu repeat. Baik repeat dari dapat sekadar cukup-cukup makan. Sungguh. Kutuk lah saya. Maki lah saya. Subject ini sepatutnya keluarkan soalan pengiraan. Dan bukannya theory. Mana boleh keluarkan theory kalau kami tak ditekankan!

UDP Datagram pun tak keluar, tiba-tiba keluar TCP. Penat je saya hafal UDP Datagram punya. Tiba-tiba TCP pula yang keluar. Puan tak sebut pun perlu hafal. Cis! Ini tidak adil! Saya mahu retake balik subject ini. Cakap pengiraan banyak. Tapi letak theory je. Tak patut. Wargh! Stress! :'(

2 comments:

  1. hohoho
    unsangkarable...
    sian kmu..sggup repeat ke
    >.<

    ReplyDelete
  2. xkesah lar. da rajin sgt nk repeat.

    ReplyDelete