Monday, July 19, 2010

Berniaga online

Umi saya kan, suka cerita pasal nak berniaga itu, berniaga ini, macam-macam. Tapi, dia selalu nak saya yang start dulu. Dia suka cakap, "orang lain dah kaya jual barang dekat internet. Bila lagi awak nak mula? Basic IT takkan tak boleh buat blog 1, then jual online."

Tapi. Ha. Ada tapi ni. Setiap kali saya cakap, "Mahalnya nak jual." Umi jawab, "Awak ni tak boleh berniaga. Asyik fikir mahal je semua benda nak jual." Haha. Oke. Sekarang saya ada idea. Tapi saya tak ada modal. Nanti saya ada modal, saya jual, saya bagi Umi letak harga, you guys beli oke? Janji semua kena beli then promote. :D

2 comments:

  1. hehe, ada banyak idea baru tau, yg pentg kena ideanya tu lain dari yg lain

    ReplyDelete
  2. ah. perlu cuci otak ni pikir idea baru nie.

    ReplyDelete