Wednesday, August 04, 2010

Saya mula mencurigai kisah mak youtube

Dua post saya sebelum ini, (merujuk kepada post ini dan ini) menggambarkan betapa excitednya mak Mohd Khairuddin ini setelah belajar cara menggunakan youtube dengan betul.

Tetapi sekarang saya mula meragui. Siapakah lelaki yang disebut-sebut oleh mak cik ini sebagai anaknya yang bernama Mohd Khairuddin ini? *curious* Kenapa dia tak bersuara membalas video mak dia mengatakan yang dia buat seperti apa yang mak dia suruh? Tanda tanya di situ.

Anyway, kalau dilihat melalui video terbaru Mak Mohd Khairuddin ini, kalau anda perasan anak mata mak cik ini, you would see like she's trying to read out some scripts in front of her. :) Sila perhatikan betul-betul. Kejap-kejap dia menjeling ke bawah. Haha. Now you see why saya meragui mak youtube punya video.

Tetapi. Ada tetapi di sini. Tetapi, walaupun pada pendapat saya dia seperti berlakon, dia telah menyampaikan mesej dengan baik sekali. "Jimat cermat. Duit tak tumbuh di atas pokok." Betul kan? Makanya dengan itu, kita boleh ikut nasihat yang berguna walaupun bila dah tengok dia cakap, a lil' bit anoyying there. -.-"

2 comments:

  1. sy mula pelik nape ade ads psl mak cik neyh kat fb .
    kat youth say siap pomot sakan .
    siapakah mak cik ini ?
    apakah motif beliau ?

    ReplyDelete