Friday, November 19, 2010

Raya Qurban

Hye eberibadi. :)

So, how's the raya everyone? Tahun ini ada apa la sangat raya kalau cutinya cuma sehari kan? Baju raya pun saya tak ada. Plus dengan Viva yang berlangsung 15hb hari itu. Mood raya pun tak seberapa. Ah. Masih saya meragui list orang yang TL hari itu. Ada yang tak present, memang memohon nak TL, tetapi tak ada anam dia dalam list. Pelik betul. Tak mengapa. Itu hal mereka. Biar settle sendiri.

Ah. Talking about raya Qurban yang berlangsung hari Rabu lepas, I just realize about something. Rupanya saya ada phobia dengan darah. And saya yakin betul saya tak pernah ada phobia dengan darah dari dahulu. Ah. Ye lah. Mustahil seorang perempuan ada phobia dengan darah kan, setiap bulan dia perlu menghadap darahnya sendiri kan? Mungkin ini balasan tuhan, dahulu saya pernah mengutuk bekas-teman-lelaki yang pernah phobia denagn darah. I mean, tengok darah banyak sikit, boleh pitam. And yeah, saya menghadapi masalah setiap kali saya period.

I think, it all started sejak saya accident dua tahun yang lepas. How pathetic I am lepas kejadian itu kan? Kecewa habis dah ni. Ini semua kerana terkejut melihat lutut sendiri yang berlumuran darah semata kerana accident di Perlis dahulu. Huhu. So yes, I'm a girl. It should be no problem for me sebab nak menghadapi 7-hari-cuti-bulanan kan, but sama sahaja. Kalau first day tu, kadang-kadang saya almost fainted and muntah semata kerana nampak darah.

Haih. Teruk nya saya rasa. Ever heard of "what goes around, comes around"? Yeah. Sometimes the riddle is true. Life's unexpected right?

Apa da saya mengarut ni? Haih.

No comments:

Post a Comment