Wednesday, December 22, 2010

Tentang perancangan yang mungkin tak kesampaian

Sekarang saya sangat sibuk.Cari duit dan pengalaman dengan bekerja kata orang.Tapi semakin lama saya kerja,semakin kuat hati saya menginginkan vacation.

Sejujurnya saya katakan,ada beberapa orang gila sedang mengumpul duit memasang niat mahu meminang saya. Gila saya katakan di sini kerana saya pernah katakan bahawa hanya orang gila sahaja yang akan jatuh cinta pada perempuan gila macam saya. Face the fact, saya memang gila.

Mahu tahu sesuatu?Saya punya banyak impian.Benda yang paling saya nak buat sekarang ialah backpacking around Malaysia.Naik bas dari Kelantan,turun ke Johor,naik ke Perlis.Berdua sahaja dengan Wanie.In case any of you wondering kenapa dengan Wanie,sebab plan ini datang dari idea kami bersama.

So,kami ingat nak fulfill this plan. At least before kerja.Sebab nanti da kerja susah nak dapat cuti.Nanti bila rindu,boleh tengok gambar bersama.One thing for sure,plan ini mestilah sebelum kami berdua kahwin.Saya ulang,SEBELUM KAMI KAHWIN!

Ini semua plan.Anyway,anyhow,semua atas ketentuan Allah.Kita hanya merancang kan? :)

-via N900

7 comments:

  1. kene ingat, life is what happens when ur busy making other plans ;)

    ReplyDelete
  2. teng;xde langsung plan lain da.
    odin; baskin robin bukit raja.

    ReplyDelete
  3. ady:hoho...mau join roadtrip

    ReplyDelete