Thursday, January 27, 2011

Fast Update

Fast update.

Balik ambil wanie tadi nak pergi makan cendol dengan laksa. So, drove to hakim baru. Sebab dekat situ je yang sedap. Along the way masa nak U-turn tu, saya dah nampak kereta saga belakang agak laju. So, saya tekan break slowly, sebab kereta depan dah berhenti. Bila fully break, dia tak sempat nak break kut, dia mengelak, langgar tepi kereta katak biru ku. Ambil kau! Kan dah bercalar kereta kau! Pandai. Kelam kabut berhenti tepi jalan check kereta.

Cerdik sangat, kereta depan saya tu besar kut. Takkan dia tak nampak kereta depan dah berhenti? Besar mana sangat lah katak biru tu nak banding dengan Pajero dekat depan tu. Itulah lelaki. Nak kejar apa ntah. Lantak kau lah. Nasib baik mini cooper tu tak calar sikit pun. Kalau calar. Memang saya dah pergi berhenti sound habis-habis kereta tu. Silap. Tuan punya kereta tu.

Another story, balik dari makan. Tengah ikut lane nie. Dah ambil lane paling kiri. Sebab sedar diri mini cooper lah kan. Tiba-tiba ada kereta Putra yang bodoh tukar lane secara mengejut tanpa signal, dah kelam kabut saya tekan break. Nasib baik tak langgar dia. Kurang ajar punya kereta. Memang kurang ajar.

Punya berhemah saya bawa mini cooper. Eh babe. Tolong percaya saya bawa mini cooper tu berhemah. Sebab we are talking about mini cooper oke. Habis tekan minyak kat highway pun berapa laju je pun dia boleh pergi oke. Setakat 100km/j boleh lah. Itu pown still duduk lane paling kiri. Tolong faham. Korang bawa kereta Malaysia je pun. Tak perlu nak berlagak laju. Bukan dekat highway pun. Kawasan perumahan lagi. -.-" Signal tu, tolong bagi la. Signal tu bukan dicipta untuk hiasan la pandai. Duh~

5 comments:

  1. Mmg cukup2 HOTTTT dengan drivers yg bwk kereta macm celaka! Huhu.. Kite dh abes hati2, dorg pulak mcm harrem. Adoi..

    ReplyDelete
  2. simpati kat dart keta rosak.. zzz..
    siap gaji kena potong ag.. zzz
    laki baik.. zzz

    ReplyDelete