Wednesday, May 07, 2014

Little stories: Gemuk

Awak dah lama meninggalkan zaman persekolahan, suatu hari awak terjumpa seorang kawan sekolah yang dah bertahun-tahun awak tak jumpa. Awak pun excited lah ingat dia nak tanya khabar ke, nak belanja makan ke, tetapi soalan pertama yang keluar dari mulut puaka dia--

"Eh, apesal ko dah gemok ni?"

Masa tu awak rasa macam nak pergi beli cermin dan bagi kawan awak tengok sebab badan dia lagi besar dari awak.








P/S: Cermin diri sikit boleh?

No comments:

Post a Comment